M-as bucura sa aflu si parerile voastre, probabil nu sunt singurul care gandeste in felul acesta.
Dupa ce am fost ieri in IDM si a trebuit sa ascult muzica de pe telefon din casti ca sa fac fata atmosferei de discoteca si volumului din boxe foarte puternic din sistemul lor de sonorizare, ma gandeam la chestia asta: oare nu avem nici o posibilitate de a transmite managerilor din astfel de cluburi ca majoritatea clientilor vin la ei ca sa se relaxeze (nu cred ca trebuie sa le amintim ca li se mai spune si activitati recreative), si nicidecum sa stea intr-o discoteca .
Cat de idiot poti fi incat sa nu iti dai seama ca daca niste oameni fac efortul si vin in fiecare sambata/duminica dimineata de la ora 9.00 ca sa joace biliard/ tenis de masa/ bowling, o fac din pasiunea pentru joc si dorinta de relaxare, nicidecum ca sa asculte acelasi playlist rasuflat si ritmuri primitive ??? Si cireasa vine la urma, bineinteles: este musai ca muzica sa se auda din parcare, iar amaratii de la masa de biliard care au nevoie de o liniste aproximativa pentru a se putea concentra nu au nici un cuvant de spus si trebuie sa inghita orice mojicie din partea casei ... ca doar si-au pus cel mai tare sistem de sonorizare din lume !!!
Stau si ma intreb: exista oare vreo posibilitate de a-i educa si noi pe responsabilii/ administratorii din aceste cluburi ?? Cat de complicat poate fi ... probabil lipseste doar un canal de comunicrae intre clienti si manageri care nu a fost deschis inca, sau care exista dar nu este folosit.
Oare mai exista/se mai foloseste vechea Condica de sugestii de pe vremuri ?? Sau poate au si un responsabil de PR care sa abordeze si astfel de chestiuni ??
Oricum, nu mi se pare normal deloc ca astazi un om atat de calm si jovial ca Red sa cedeze si sa isi iasa din fire atat de tare incat sa se certe cu angajatii clubului din cauza faptului ca acestia refuza sa dea volumul mai incet, iar o saptamana mai tarziu, cand iti vine acelasi client care ti-a transmis astazi atat de clar ca prefera putina liniste si nu ai mai mult de 5-6 clienti in tot clubul la ora respectiva, sa nu schimbi nimic, sa nu iti pese de preferintele celor cativa clienti.