Achizitionare masa de biliard

Spune si celorlalti parerile tale despre tacuri, produse, pastile, mese etc Cat mai multe informatii ajuta pe cei din comunitatea biliardului sa aleaga mai bine ! Daca te intereseaza parerile altora, fa o cautare inainte sa postezi o intrebare despre un produs. Poate vei afla mai repede informatii utile. ATENTIE : ACEASTA NU ESTE O SECTIUNE PENTRU RECLAME !

Achizitionare masa de biliard

Postby radu_vale_bogdy » Mon Jan 27, 2014 8:03 pm

Salut ! As dori sa imi cumpar o masa de biliard noua ,bugetul este de 2500 de lei.Spatiul in care as vrea sa o pun este de 4.3m pe 3.5m.Daca se poate sa fie cat mai fiabila. :D
PS : Sunt incepator :)
Ce recomandari aveti ?
radu_vale_bogdy
Pionier
 
Posts: 1
Joined: Mon Jan 27, 2014 7:44 pm

Re: Achizitionare masa de biliard

Postby AlexandruM » Tue Jan 28, 2014 6:49 am

Cu parere de rau, in spatiul de care dispui nu poate fi montata nicio masa de biliard, astfel incat sa poata fi folosita integral.
Dincolo de asta bugetul de 2500 ron este prea mic pentru a cumpara o masa care sa aiba placa de ardezie si nu MDF.
Image
It's not the arrow, it's the Indian.

Player: Mezz ZZ38 + Ignite shaft
Break: Mezz Kai DI 2
Jump: Jacoby JHB-JCEXTB
Case: Dybior Classic Speed 2x4
Accesories: Extension & glove, Mezz tip tool, Q-claw
User avatar
AlexandruM
Moderator
 
Posts: 755
Joined: Thu Aug 25, 2011 3:47 pm
Location: Ploiesti

Re: Achizitionare masa de biliard

Postby amabilu » Tue Jan 28, 2014 4:13 pm