Cam ce se poate repara în România...

Posteaza experientele tale sau intrebari despre diverse categorii de reparatii ale tacurilor ( pastile, ferule, finisaje .... )

Cam ce se poate repara în România...

Postby arnydm » Sun Mar 01, 2015 9:14 pm

Mă întrebam zilele trecute cam la cine aș putea apela pentru o chestie... și de aici acest nou topic.
Pe scurt... să zicem că aș vrea o șlefuire ( subțiere ) a colar-ului unui shaft pentru a fi exact la dimensiunea butt-ului la joint. S-ar putea face chestia asta pe la noi sau cea mai bună soluție este trimiterea lui prin străinătățuri? Sau chiar o schimbare de joint... este cineva prin țară suficient de dotat și îndrăzneț să facă d-astea?
Linux forever!!!
arnydm
Balls Master
 
Posts: 456
Joined: Tue Dec 15, 2009 9:44 pm

Re: Cam ce se poate repara în România...

Postby madfox » Mon Mar 09, 2015 11:22 am

Slefuiri gasesti dar schimbare de joint nu cred. Poti vb si cu Ciprian Munteanu de la Iasi pentru colar
Tac de joc - P2 Leopard- Z3
madfox
Site Admin
 
Posts: 1575
Joined: Tue Dec 09, 2008 9:13 pm
Location: Bucuresti

Re: Cam ce se poate repara în România...

Postby arnydm » Mon Mar 09, 2015 3:42 pm

Un număr de telefon al d-lui Munteanu pe privat se poate? Mulțumiri!

Later edit

Lasă că am găsit datele maestrului... mi-am adus aminte că am mai colaborat cu el la o chestie și i-am găsit pagina cu articole de biliard. Merci de idee coane vulpoi supărat! ;) :D :D :D
Linux forever!!!
arnydm
Balls Master
 
Posts: 456
Joined: Tue Dec 15, 2009 9:44 pm

Re: Cam ce se poate repara în România...

Postby arnydm » Mon May 29, 2017 9:05 am

La capitolul reparații vin și eu cu o metodă care poate fi destul de accesibilă amatorilor de muncă voluntară ( cazul meu strict ) cu rezultate destul de bune... să zicem că avem un butt cu filet radial sau 3/8x10 ( la cele cu 5/16 nu recomand metoda ). Și un shaft piloted... pentru că e mai ușor de scos filetul, fără a provoca daune totale acestuia. Se folosește primul element natural din istorie, adică focul pentru a putea scoate filetul alături de un patent... și va ieși!
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... qf26j2.jpg
Ne apucăm și mărim un pic gaura cu un spiral... de 11 cred. Eu nu am folosit bormașina din motive de viteze necontrolabile...
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... wshpyh.jpg
Între timp din țeavă de plastic folosind focul vom modela un soi de filet...
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... ztyhgn.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... gzgqkp.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... 6wjylu.jpg
pe care îl vom introduce în shaft...
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... 6wjylu.jpg
Se lipește bine cu un adeziv gel ( poți centra mai bine jointul ) și veți avea un tac... din două piese care nu se îmbinau.

Povestea acestui hibrid a fost una simplă... pe la începutul anului am licitat pe ebay pentru un butt cu filet radial și un shaft piloted. Am câștigat licitațiile cu 3 euro bucata, am dicutat cu neamțul de un transport comun ( el le vindea pe ambele ) și m-am trezit cu obiectele acasă... inițial am vrut să schimb filetul butt-ului cu un 3/8x10 și să pun shaftul me Mezz. După ce am așteptat vreo 2 luni să ajungă șurubul din China și am scos filetele ambelor obiecte ( radialul pentru că încă credeam că așa va fi ) iar cel de la shaft de supărare că era un 5/16x14 și nu aveam nici un butt să-l folosesc, crezând inițial că este un /18 ) am aflat două lucruri care mi-au dărâmat visul erotic... butt-ul era unul BJ și am aflat asta când mă chinuiam să scot radialul din el iar al doilea că șurubul din China era unui modified și nu intra în shaftul de Mezz nici să-l pici cu ceară. Așadar am stat cu două bețe vreo 2 luni până când într-o seară mi-a venit ideea cu tubul de plastic. Nu voiam să dau vreo 50$ pe un tarod radial... în fine... m-am apucat de muncă și după ce am pus o pastilă SuperPro roșie și tare m-am ales cu un tac BJ neprobat încă... sper să sară că de spart sigur o va face! :D :D :D Micile probleme cu lacul de la scoaterea filetelor le-am reparat cu spray cerat, îmbinarea este una destul de solidă, aproape dreaptă adică în sensul că nu mi-am bătut capul cu perfecțiunea știind că nu are rost fără nici un instrument la dispoziție dar cred eu că dacă aș șlefui puțin baza îmbinării aș putea să-l fac drept... deocamdată să văd dacă sare și apoi mai văd eu ce și cum... oricum a ieșit ceva destul de ok.
Iată...
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... 1egxgh.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... 4ho0du.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... ek6wzx.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... e2vabd.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... s5w6wg.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... a2g1km.jpg
http://i345.photobucket.com/albums/p363 ... pcn8sr.jpg
Linux forever!!!
arnydm
Balls Master
 
Posts: 456
Joined: Tue Dec 15, 2009 9:44 pm

Re: Cam ce se poate repara în România...

Postby madfox » Thu Jun 01, 2017 6:28 am

Ingenios domnule ingenios ...
Tac de joc - P2 Leopard- Z3
madfox
Site Admin
 
Posts: 1575
Joined: Tue Dec 09, 2008 9:13 pm
Location: Bucuresti

Re: Cam ce se poate repara în România...

Postby arnydm » Thu Jun 01, 2017 7:49 am

Ideea era că atunci când ai un butt cu filet radial, 3/8x10 sau 3/8x11... adică "big-pin"-urile americanilor și ai un shaft disponibil dar nu cu același filet ( și nici uneltele necesare ) e destul de complicat și scump să faci rost de un tarod cu filetul respectiv... eu nu am găsit sub 40$ fără transport prin America... și într-un fel m-am inspirat un pic din sistemul acela de la Universal care permite schimbarea filetului la shaft-urile lor. Adică plastic cu filet. Să vezi ce bumpere din dopuri din cauciuc sau plută sintetică am... :D :D :D Handmade 100%! :D :D :D
Linux forever!!!
arnydm
Balls Master
 
Posts: 456
Joined: Tue Dec 15, 2009 9:44 pm


Return to Reparatii

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests